Returnarea produselor livrate şi restituirea plăţii

Clienții persoane fizice pot solicita returnarea produselor comandate şi livrate deja în termen de maxim 14 zile calendaristice de la recepţionarea acestora. Pentru aceasta vă rugăm să ne comunicaţi numele, adresa şi numărul comenzii dumneavoastră, asigurând astfel o bună desfăşurare a procedurii de retur. Cererea de retur se face în scris, prin e-mail sau fax, declarând motivul returului şi modalitatea de retur.

Returnarea produselor se acceptă de către Roofshop DMI s.r.l. numai dacă sunt respectate următoarele condiţii:

1. Produsele sunt sigilate în ambalajul original, găsindu-se în aceeaşi stare în care erau la momentul livrării acestora către dumneavoastră; această verificare este efectuată în depozitul Roofshop DMI s.r.l. în momentul recepţiei returului. Ambalajele nu trebuie sa fie zgâriate, rupte sau deformate;

2. La livrarea produselor se trimite si certificatul de garanție original;

3. Toate costurile pentru transportul produselor returnate la depozitul Roofshop DMI s.r.l. sunt suportate exclusiv de către dumneavoastră. În cazul în care cumpărătorul nu achită acest transport în momentul returului, Roofshop DMI s.r.l. îşi rezervă dreptul de a reţine costurile de transport din valoarea produselor care urmează a fi returnate.

În cazul acceptării unui retur de produse, Roofshop DMI s.r.l. va emite o factură “storno”, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în momentul recepţionării produselor în depozitul Roofshop DMI s.r.l.

În maxim 30 de zile calendaristice de la recepţionarea produselor în depozitul Roofshop DMI s.r.l. din Focsani, str. Marasesti, nr. 37, jud. Vrancea, Roofshop DMI s.r.l. va returna cumpărătorului valoarea produselor conform condiţiilor din prezentul document.

În cazul produselor care se aduc numai in urma unei comenzi speciale (cele pe care furnizorii noștri le aduc numai la comanda si care au termene de livrare care ajung la 21 de zile lucratoare), returul valorii acestora se va efectua cu suportarea de către dumneavoastră a 25% din valoarea acestora, reprezentând daunele Roofshop DMI s.r.l. cauzate prin acest retur.

Atenţie!

Produsele trebuie să fie returnate în stare bună şi fără ca ambalajul original să fi fost deteriorat sau desfăcut în orice fel. În momentul desfacerii ambalajului se consideră că aţi acceptat produsul ca fiind potrivit nevoilor dumneavoastră şi nu mai poate fi returnat decât în cazul în care se constată de către un reprezentant al firmei noastre că produsul prezintă defecţiuni de fabricaţie.

Produsele din otel (tigla metalica, accesorii, profile) care necesita productie in momentul efectuarii comenzii nu se returneaza si se proceseaza doar daca clientul achita un avans de 30% din valoarea comenzii.

Pentru a crea o cerere de retur va rugam sa efectuati pasii urmatori: Contul meu – Comenzi – Selectati ID comanda – Inregistrare de returnare (daca in Info comanda nu va apare, inseamna ca perioada de returnare a produselor a expirat)

× Whatsapp